18 Haziran 2011 Cumartesi

pembe güllü kolye ve küpe takım

ya da tasarım
ya da tasarım'dan birbirinden güzel defterler
www.yadatasarim.com

yine bir pembe ve yeşil kombinasyonu.
siz görmekten bıkacaksınız belki
ama
benim bıkmaya hiç niyetim yok.
çünkü birbirlerine çok yakıştırıyorum.


şile bezi bir kumaş,
tığ işi oya,
tığ işi güller
ve
sade yeşim taşı.


böyle daha yakından görülebilir.


ortadaki pembe gül.


kenarda sade yeşim taşı.


biraz daha yakın bakış.


ve güllü küpemize yakından bakalım.

ürünlerin olabildiğince ayrıntılı
fotoğraflarını koymaya çalışıyorum.
nasıl olsa fotoğraflardan belli oluyor diye
pek fazla tarif etmiyorum.
yine de sormak istediğiniz birşey olursa,
yanıtlamaktan mutlu olurum.

not:
bu kolye ve küpe takım
bugün güzel bir boyunda
tuzla'ya doğru yola çıktı.
güzel günlerde kullan arkadaşım.


Hiç yorum yok: