5 Haziran 2011 Pazar

mürdüm rengi, ametist kolye

ya da tasarım
ya da tasarım'dan birbirinden güzel defterler
www.yadatasarim.com

bir süre önce,
kendimi takı yapımına kaptırdığımdan
söz etmiştim.
dükkan taşıma telaşım da bittiğine göre,
yavaş yavaş,
yaptığım takıların fotoğraflarını çekip
sizlerle paylaşmak istiyorum.

ilk takının mürdüm rengi olmasına
şaşırmamışsınızdır herhalde.
çok sevdiğim bir renk olur da kendileri.


kumaş, ametist, boncuk ve zincirden oluşan bir takı.
kumaşı saç örgü yaptım.
doğal ametist taşlarını çivileyip,
aralarda boncuklar da kullanarak
misinaya dizdim.

ametist taşının ortamdaki negatif enerjiyi üzerine toplayıp,
pozitif enerji verdiği söyleniyor.
dilerim, bu kolyeyi kullanacak kişiye de
bolca pozitif enerji verir.

yeni takılarda görüşmek üzere ...




Hiç yorum yok: