8 Haziran 2011 Çarşamba

iğne oyalı ipek kolye

ya da tasarım
ya da tasarım'dan birbirinden güzel defterler
www.yadatasarim.com

klasik takılardansa,
farklı malzemelerin
bir arada kullanıldığı takıları
daha çok seviyorum ben.
yaptığım takıların da öyle olması
için uğraşıyorum.


bu kolyede ana malzeme
gri ve krem tonlarında ipek bir eşarp.
süslemek içinse
iğne oyası, metal tuğra
ve başka metal malzemeler
kullandım.


iğne oyasını eşarbın üzerine diktim.


tuğrayı halkayla tutturdum.


kolye ucunda da yine
aynı malzemeleri kullandım.

nasıl buldunuz?
yorumlarınızı bekliyorum.

not:
bu kolye artık
çok hoş bir hanımın boynunda.
güler yüzü gibi güzel günlerde
takmasını dilerim.




2 yorum:

osman dedi ki...

yaratıcı ve güzel bir uygulama nasıl korunacağından pek anlamam ama sanırım kirlenmeye karşı savunmasız::)) "zincir"de işlenmiş deride kullanılabilir, ve bileklikte yapılabilir. Bileklik kısmında erkek alıcıların da olacağını düşünüyorum..kolay gelsin:))))

yesilmisik dedi ki...

ilginize teşekkür ederim. kirlendiğinde ne yapılabileceği beni de düşündürüyor. bulduğum çözüm şu: ılık bir suyun içine çamaşır şampuanı döküp köpürtmek ve yumuşak hareketlerle temizleyip duruladıktan sonra düz bir yerde kurumaya bırakmak.
şimdiye kadar yapmış olduğum takılarda deri kullanmadım. fakat işlenmiş deri kullanabileceğim malzemeler arasında.
tekrar teşekkürler