2 Temmuz 2011 Cumartesi

pembe-lacivert tonlarda boncuk oyalı kumaş kolye

ya da tasarım
ya da tasarım'dan birbirinden güzel defterler
www.yadatasarim.com

yazlık bir kolye
paylaşmak istiyorum sizlerle.


iki farklı kumaş kullandım
bu kolyede.
birisi lacivert
diğeri pastel tonlarda desenli.


kolyemiz yine
modaya uygun olarak
asimetrik.


önce mavi ve beyaz renk boncuklarla
boncuk oyasını ördüm.
sonra pembe ipe
açık pembe boncuk dizip
zincir çektim.
kumaş ve boncuk oyasıyla
saç örgü yaptım.
pembe boncuklu zinciri de
bu saç örgünün
çevresine doladım.


kolyenin diğer tarafında
lacivert kumaşı büktüm.
pembe zincir
ve lacivert boncuklarla süsledim.


kolyenin ucunda da
lacivert bükülmüş kumaşı,
pembe boncuklu zincirleri,
lacivert boncukları
ve pembe püskül
kullandım.


2 yorum:

mor atölye dedi ki...

Şahane olmuş çok beğendim gerçekten. Ellerinize sağlık. Umarım başladığınız bu yolda, hayal ettiğiniz yere gelirsiniz.

yesilmisik dedi ki...

teşekkür ederim. ben de bloğunuza biraz baktım da, sizin de çok hoş ürünleriniz var.