14 Temmuz 2011 Perşembe

mavi tonlarda tığ işi güllü 2 farklı kolye ve küpe takım

ya da tasarım
ya da tasarım'dan birbirinden güzel defterler
www.yadatasarim.com

daha önceki gönderimde
sizlerle
paylaşmış ve
farklı renklerde benzer takımlar
yapmak istediğimi söylemiştim.
bu sefer mavi tonlarda yaptım.


iki takımın birlikte fotoğrafını
çektim ki,
aralarındaki ton farkı belli olsun.
sağdaki mavinin daha çok
koyu cam göbeği olduğu
fark ediliyordur sanırım.


soldaki takımla başlayalım.
bunun gülleri diğerinden
biraz daha büyük.


ortada tek gül kullandım bu sefer.


küpelerdeki güllerin büyüklüğü
kolyedekiyle aynı.


bu da koyu cam göbeği olan.


bunda 3 adet gül kullandım.


küpelerde de yine
aynı büyüklükte güller kullandım.

şimdi sırada başka renkler var.
onları da yine yaptıkça paylaşırım.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş, emeğine sağlık :)

yesilmisik dedi ki...

kusura bakmayın, yorumunuzu yeni gördüm. ilginiz için teşekkür ederim.