23 Aralık 2010 Perşembe

ahşap boyama krem rengi tepsi

ya da tasarım
ya da tasarım'dan birbirinden güzel defterler
www.yadatasarim.com

bu resim çok bilinen bir resim
ve özellikle tepsiye çok yakışıyor.

krem rengi bu tepsinin
ortasına dekopajla yapıştırdığım resmin
bazı yerlerini boyutlu simli boyayla belirginleştirdim.
tepsinin kenarlarına
altın ve bakır renklerle eskitme yaptım.


tepsinin iki uzun kenarına
porselenleştirme sıvısıyla dantel yapıştırdım
ve dantelin üzerine de eskitme yaptım.

burada da gördüğünüz gibi tepsinin diğer yerleri krem renginde.


2 yorum:

Tülay Çulha Sarı dedi ki...

Tepsilerimizde aynı resmi kullanmışız Yeşilmişik, zevklerimiz yakın sanırım:) Boyutlu boya da çok yakışmış, elinize sağlık!

yesilmisik dedi ki...

teşekkür ederim. sanırım öyle. sizin güzel çalışmalarınızı da zevkle izliyorum.